Parlementslid Helma Lodders (VVD) spreekt in Harderwijk

Tweede Kamerlid Helma Lodders ontmoet woensdagavond 10 mei in Hotel Baars te Harderwijk de VVD-leden uit Ermelo, Harderwijk, Nunspeet en Putten. De ervaren politica komt de leden binnen het Netwerk Noordwest-Veluwe bijpraten over actuele zaken en discussie te voeren met partijgenoten uit de vier gemeenten. De voormalig wethouder in Zeewolde trad in 2010 al toe tot de VVD-fractie in het Parlement.

Deze ontmoeting maakt onderdeel uit van de Algemene Leden Vergadering van het VVD Netwerk Noordwest-Veluwe, die het startsein geeft aan de voorbereidingen op de Gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar maart. De bijeenkomst begint met de vaststelling van het Kaderstellend Advies voor de kandidatenlijst Gemeenteraadsverkiezingen 2018. Daarna geven de vier gemeentelijke VVD-Teamleiders informatie over de vervolgprocessen en te nemen besluiten. Dat moet dit jaar nog leiden tot een VVD-verkiezingsprogramma en VVD-kandidatenlijst per gemeente. Vervolgens is er ruim tijd voor de ontmoeting en politieke discussie met Helma Lodders.