Christianne van der Wal opnieuw verkozen tot lijsttrekker van de VVD Harderwijk Hierden

Woensdagavond 28 juni heeft de ledenvergadering van de VVD Harderwijk-Hierden unaniem ingestemd met de voordracht van Christianne van der Wal als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. Klaas uit de Bosch, huidig raadslid voor de VVD, is benoemd voor de eervolle plek van lijstduwer.

De groei van zijn bedrijf F&F verpakkingen vraagt dat Klaas zich na de gemeenteraadsverkiezingen volledig op zijn bedrijf gaat richten. Hij zal na maart 2018 dan ook niet meer terugkeren in de raad en blijft de VVD enthousiast ondersteunen.

Ik ben trots op dat ik verder met de VVD mag bouwen. Harderwijk en Hierden is in beweging, er zijn zoveel mooie ontwikkelingen zoals het Waterfront, nieuwe bedrijvigheid en sportpark de Sypel wordt toekomstbestendig gemaakt.

We wonen hier zo mooi, met het bos, het water, het strand en de binnenstad. In die mix zit veel meerwaarde en kansen moeten we grijpen. Dat doe ik voor onze inwoners, omdat ik alle inwoners en ondernemers van Harderwijk en Hierden een fijn leven in en heel veel mooie kansen en positieve ontwikkelingen gun!”, aldus Christianne

Christianne vindt het een eer dat zij voor de tweede keer lijsttrekker mag zijn. De afgelopen jaren heeft zij in het college van B&W hard gewerkt aan bijvoorbeeld mooie en goede sportvoorzieningen, een positief ondernemersklimaat, de Hanze, de binnenstad en banen voor mensen in Harderwijk en Hierden.

En dat doe je als lijsttrekker niet alleen. De lokale VVD bestaat uit een enthousiaste club mensen. Voor iedereen bij de VVD is lokale politiek vooral een passie. "Met een heel erg leuk team bruisen wij van de politieke energie, we stropen de mouwen op en pakken aan."

Christianne weet van aanpakken, en dat doet zij graag tussen de mensen. "Met de VVD willen wij zo dicht mogelijk bij de mensen staan. Daarom zijn wij al twee jaar aan het canvassen. Langs de deuren spreken wij met mensen over veiligheid en parkeren in hun woonwijk, over de binnenstad of over Hierden. Ook doen we Facebook Live, zodat mensen hun vragen kunnen stellen."