Bestuur VVD Netwerk Noordwest-Veluwe versterkt

Harderwijk - Op de najaarsvergadering van het VVD Netwerk Noordwest-Veluwe heeft het bestuur zich versterkt. Bert Klompenhouwer uit Putten en Alfred Landmeter uit Nunspeet zijn toegetreden tot het netwerkbestuur.
Daarmee is het bestuur van het VVD Netwerk, dat alle leden in de gemeenten Ermelo, Harderwijk, Nunspeet en Putten verenigt qua sterkte op zeven leden gebracht. “Met deze uitbreiding zijn de liberalen in de vier gemeenten nog beter vertegenwoordigd in het bestuur”, licht Netwerkvoorzitter Maarten Cornelissen toe, “en dat versterkt de binding van het bestuur met alle leden in de vier gemeenten."

Bert Klompenhouwer (66) is een bekende liberaal uit Putten. Als raadslid vertegenwoordigde de eigenaar van BBK Bouwbegeleiding vanaf 2007 tot 2018 de VVD in Putten. Na 11 jaar wilde hij het liberale stokje overdragen, maar een kandidaat ontbrak. Als bestuurslid wil Klompenhouwer zich nu inzetten om kandidaten voor te bereiden op de volgende raadsverkiezingen in 2022. Alfred Landmeter (61) is eigenaar van FBTA Landmeter, een bedrijf dat actief is in financiële bedrijfstrainingen. Landmeter is al actief als steunfractielid in zijn woonplaats. Hij is blij dat de VVD Nunspeet bestuurlijk deel uitmaakt van het Netwerk Noordwest-Veluwe. "Samen staan we sterker,” is zijn motivatie om toe te treden tot het VVD Netwerkbestuur.

De Volkspartij voor Vrijheid en Democratie is een landelijke vereniging met lokale netwerken in alle delen van het land. Het Netwerk Noordwest-Veluwe is op 1 januari 2017 tot stand gekomen na samenvoeging van de VVD afdelingen in Ermelo, Harderwijk, Nunspeet en Putten.  De nieuwe samenstelling van het VVD Netwerkbestuur Noordwest-Veluwe is nu geworden: Voorzitter Maarten Cornelissen (Hierden/Harderwijk), vicevoorzitter Koos Frijlink (Nunspeet), secretaris Hans van Zetten (Ermelo), penningmeester Reinder Jan Koelewijn (Ermelo), Opleiding & Training Gonny Otter (Harderwijk), Bert Klompenhouwer (Putten) en Alfred Landmeter (Nunspeet).