Kandidatenlijst GR2018

VVD Harderwijk-Hierden gaat met een diverse kandidatenlijst voor ervaring én vernieuwing!

Harderwijk - Op woensdag 29 november is tijdens de Algemene Ledenvergadering de kandidatenlijst van VVD Harderwijk-Hierden vastgesteld. Een lijst met een diversiteit aan kandidaten waarmee vol vertrouwen wordt begonnen aan de campagne van de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Op nummer 1 staat de huidig Lijsttrekker en Wethouder Economische Zaken & Werkgelegenheid Christianne van der Wal, die onlangs is aangesteld als landelijk voorzitter van de VVD. Nummer 2 op de lijst is Fractievoorzitter Peter de Groot. De nummer 3 Bert van Bijsteren en 4 Menno Doppenberg zijn reeds raadslid en hebben beide opnieuw een verkiesbare plek gekregen. De rest van de lijst bestaat voornamelijk uit nieuwe gezichten. Noha Lammerts- van Bueren staat op nummer 5 gevolgd door huidig raadsopvolger Maarten van Panhuis op nummer 6. Met Theo Schuurmans op 7, Iris Haklander op 8, David Korver op 9 en Trüdy Derks op 10 gaat VVD voor een mix van ervaring en vernieuwing. Huidig raadslid Klaas Uit de Bosch heeft aangegeven niet terug te keren. VVD Harderwijk-Hierden bedankt hem voor zijn inzet en is dankbaar dat hij zich tijdens de campagne als lijstduwer zal blijven inzetten voor een mooi verkiezingsresultaat. De volledige lijst met informatie over de kandidaten en het onlangs vastgestelde verkiezingsprogramma is te vinden op de website van VVD Harderwijk-Hierden.