Verkiezingsprogramma 2018-2022

Harderwijk - Op 30 oktober jl. hebben de leden het verkiezingsprogramma vastgesteld. Met dit programma is de VVD Harderwijk-Hierden klaar om voor de komende jaren door te gaan met lokaal resultaten te halen.

Harderwijkers en Hierdenaren,

Misschien herken je het wel. De trots die je voelt als je door onze mooie binnenstad loopt. Als je ziet dat de woningen in het Waterfront verrijzen. Als je geniet van de mooie natuur, de Veluwe en onze randmeren. Of wanneer je anderen vertelt over Harderwijk en Hierden. De stad die al eeuwenlang bekend staat om haar handelsgeest, al als Hanzestad zo te werk ging. Altijd toekomstgericht. Maar waar ook wel geklaagd wordt, over parkeren, de openingstijden van de winkels, het
groenonderhoud of de bereikbaarheid.

De VVD stroopt al jaren de mouwen op, en blijft werken aan de toekomst van Harderwijk en Hierden. Omdat wij 1 passie hebben; het altijd mooier willen maken van onze stad. Waar iedereen gelukkig kan wonen in zijn wijk, in een mooie en veilige omgeving. Waar al onze inwoners zoveel mogelijk vrijheid hebben om hun leven in te richten zoals zij dat willen. Waar we op een positieve manier met elkaar leven. Vanuit diezelfde handelsgeest als in de Hanzetijd.

Ook de komende jaren wil de VVD zich inzetten voor Harderwijk en Hierden. Op de optimistische manier die bij ons past. Waar we altijd naar de kansen kijken. En niet teveel praten, maar het vooral doen. Dat gaat heus niet altijd goed, maar zolang wij met elkaar blijven aanpakken, en alles doen voor Harderwijk en Hierden zal iedereen nog trotser worden op onze mooie stad.

De afgelopen jaren zijn wij bij veel mensen langs de deuren geweest, in plaats van te vergaderen op het stadhuis. Uit die gesprekken hebben wij veel opgehaald, wat wij hebben verwerkt in ons verkiezingsprogramma.

Ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018, is ons plan voor Harderwijk en Hierden voor de komende jaren. Maar het is vooral jouw Harderwijk en jouw  Hierden. Een vrije, veilige en welvarende stad, waarin jij de ruimte krijgt om iets van je leven te maken. En daar draagt de VVD graag een steentje aan bij!

Christianne van der Wal - Zeggelink
Lijsttrekker VVD Harderwijk - Hierden