Team Harderwijk

Geachte ondernemer,

Ondanks het feit dat de gemeente Harderwijk voor u klaar staat, kunnen wij ons voorstellen dat u wel eens behoefte hebt aan een "lijntje" met de Harderwijkse Politiek. Gewoon om eens een luisterend oor te hebben voor uw ondernemerszaken hier in Harderwijk en Hierden. Om punten die u opvallen te bespreken, een overbodige regel of regeldruk in algemene zin te benoemen, zaken die te maken hebben met vestigingsklimaat, bereikbaarheid, veiligheid en bijvoorbeeld ondernemersklimaat te bespreken of om een tip aan ons te geven of een suggestie te doen.

De VVD Harderwijk-Hierden krijgt vaak vragen van ondernemers. Niet om problemen zomaar even op te lossen, daar is een politieke partij niet altijd voor, maar wel om relevante punten mee te kunnen nemen in de politiek en bijvoorbeeld even de juiste en kortste weg te wijzen naar het gemeentehuis. Daarnaast willen wij natuurlijk altijd weten wat er leeft bij Harderwijkse en Hierdense ondernemers!

Hiervoor heeft de VVD Harderwijk-Hierden de Ondernemerslijn opgericht. Een lijn via telefoon, Facebook, Twitter en email waarmee u ons rechtstreeks kunt bereiken! Een persoonlijk gesprek is natuurlijk ook een onderdeel van de VVD Ondernemerslijn.

Wij hopen van harte dat u onze VVD Ondernemerslijn weet te vinden met uw vraag, tip of suggestie!

Met vriendelijke groeten,

Namens de fractie van de VVD Harderwijk-Hierden